OPET, AKARYAKIT SEKTÖRÜNÜN EN İTİBARLI MARKASI SEÇİLDİ

OPET, AKARYAKIT SEKTÖRÜNÜN EN İTİBARLI MARKASI SEÇİLDİ

05 Ekim 2016

Bu yıl 5’incisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırmasına göre, Türkiye’nin en itibarlı markası Koç Holding, akaryakıt sektörünün en itibarlı markası ise Opet oldu.

İtibar Atölyesi bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye İtibar Akademisi (TİE) tarafından 5'incisi gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bu yıl 20 sektörün incelendiği ve 1 Mart - 30 Haziran 2016 tarihleri arasında gerçekleştirilen araştırma, bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi (CATI) ile 4 bin 800 kişi aranarak Türkiye çapında gerçekleştirildi.

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümünce raporlanan ve akademik denetimi yapılan araştırmanın sonuçlarına göre, ‘Türkiye'nin en itibarlı markası’ Koç Holding, olurken, sektörlere göre sonuçlar ise şöyle:

Akaryakıt Sektöründe: OPET
Alkolsüz İçecek Sektöründe: Coca Cola
Bankacılık Sektöründe: Türkiye İş Bankası
Beyaz Eşya Sektöründe: Arçelik
Üniversiteler Kategorisinde: ODTÜ
Özel Okullar Kategorisinde: Doğa Okulları
Elektronik Eşya Sektöründe: Samsung
Enerji Sektöründe: Enerjisa
Gıda Sektöründe: Ülker
GSM Sektöründe: Turkcell
Hazır Giyim Sektöründe: LC Waikiki
Holdinglerde: Koç Holding
İlaç Sektöründe: Eczacıbaşı
İnşaat Sektöründe: Ağaoğlu
Makine Sektöründe: Bosch
Mobilya Sektöründe: istikbal
Otomobil Sektöründe: Ford
Perakende Sektöründe: Migros
Sigorta Sektöründe: Anadolu sigorta
Turizm Sektöründe Acenteler Kategorisinde: Ets
Oteller Kategorisinde: Rixos
Hava Ulaşım Kategorisinde: Türk Hava Yolları
Kara Ulaşım Kategorisinde: Kamil Koç